пʼятниця, 23 березня 2018 р.

Родинний захід «Моя сім’я – моя маленька країна»

В групі 4 р.ж. «Бджілка» проведено родинний захід «Моя сім’я – моя маленька країна». Вихователі групи Іоніна Наталія Олександрівна, Шевченко Юлія Миколаївна запросили до музичної зали маленьких українців та україночок, їх батьків та всіх бажаючих.
         Дітки шанували своїх матусь, татусів, бабусь та дідусів піснями, танцями, показали свої здібності, як справжніх, надійних помічників.
         Дорослі не залишились осторонь. Матусі проявили вокальні здібності, виконавши пісню «Зеленеє жито», а батьки, як справжні захисники своєї сімї, показали свою швидкість та спритність. Лагідні вірші та пісні почули на свою честь найдобріші бабусі.
         Родинний захід зблизив не тільки членів кожної родини, а й велику дружню родину групи «Бджілка».




















Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.