Методична служба


Вихователь – методист
Селезньова Ольга Вікторівна 

Освіта: вища – педагогічна

Педагогічний стаж роботи: 28 років


Педагогічне звання: «старший вихователь»

Спеціаліст  вищої кваліфікаційної категорії

Педагогічне кредо:
«Навчати, означає двічі вчитися»

  Методична робота – це спеціальний комплекс взаємопов'язаних практичних заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, їх безперервну та професійно-методичну освіту, яка зорієнтована в кінцевому результаті на підвищення рівня освіченості, розвинутості і вихованості. 

Мета методичної роботи:
    Удосконалення системи безперервної освіти педагогічних кадрів, вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного педагога; стимулювання творчого потенціалу водночас із формуванням навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності, організація моніторингу якості освіти відповідно до Державних стандартів, запровадження компетентнісно-орієнтованого підходу до освітнього процесу.
Методична робота в закладі дошкільної освіти проводиться за двома основними напрямками:
Пошук та вивчення нових технологій і методів у методичній і психолого-педагогічній літературі; їх теоретичне осмислення, апробація, аналіз та підсумки (використання в практичній роботі з дітьми).
Вивчення досвіду педагогів закладу в різних видах та формах педагогічної діяльності, аналіз та виявлення інноваційних методів і прийомів у роботі, їх вдосконалення; узагальнення досвіду та його розповсюдження.
Методична робота закладу спрямована на:
- вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя;
- стимулювання творчого потенціалу педагогів;
- підвищення педагогічної культури педагогів;
- вдосконалення педагогічної майстерності;
- розвиток спеціальних умінь та навичок;
- формування навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності.

Мета методичної роботи: вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя; стимулювання творчого потенціалу водночас із формуванням навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності.
Напрямки методичної роботи:
- підвищення соціально – психологічної культури вихователів;
- вдосконалення педагогічної майстерності;
- сприяння в опануванні національною, мовою і побутовою культурою;
- розвиток спеціальних умінь та навичок.
Принципи методичної роботи:
- педагогічна співпраця з вихователем;
- робота в режимі довіри, доброзичливості;
- творча атмосфера, стимулювання творчої активності;
- принцип допоміжно – регульованого контролю;
- надання вихователеві права вибору;
- системність методичних заходів;
- принцип "Я – повідомлень" у спілкуванні;
- щоденна допомога;
- випереджувальний характер методичної роботи.
Зміст методичної роботи реалізується через такі форми:
Колективні:
- інструктивно-методичні наради;
- педагогічні ради;
- педагогічні читання;
- теоретичні семінари;
- семінари-практикуми;
- колективні перегляди освітнього процесу.
Групові:
- методичні об'єднання вихователів дошкільних груп;
- робота творчих груп;
- консультації.
Індивідуальні:
-наставництво;
- самоосвіта;
- взаємовідвідування;
- робота над проблемними питаннями;
- атестація.

Основними компонентами змісту методичної роботи є:

- отримання знань педагогами;
- вміння їх реалізувати на практиці;
- наявність результативності в педагогічній роботі;
- створення умов для безперервного вдосконалення фахової майстерності та освітнього процесу з дітьми.

Науково-методичне зростання педагогічної майстерності вихователів забезпечують такі форми методичної роботи:

- Cистема навчання елементам самоаналізу, самоконтролю;
- Tворчі групи;
- Cемінари - практикуми;
- Колективні перегляди занять;
- Сучасна Академія батьків;
- Консультації.

Методичний кабінет
    Центром всієї педагогічної роботи дитячого садка є методичний кабінет. Йому належить ведуча роль в наданні допомоги вихователям в організації спільної діяльності з дітьми, в роботі з батьками, в підвищенні педагогічної майстерності і організації самоосвіти.

Пріоритетні напрями освітнього процесу
ЗДО №33 «Світлячок»
на 2019-2020 н.р.
1.   Розпочати роботу з формування морально-етичних якостей дітей дошкільного віку засобами художньої літератури.
2.   Продовжувати роботу з розвитку інтелектуальних карт.

3.   Організовувати роботу з батьківською громадськістю щодо формування культури дитячої особистості, впроваджуючи інтегративний підхід.






Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.