пʼятниця, 18 травня 2018 р.

День здоров'я


«Головним скарбом життя є здоров’я і, щоб його зберегти, потрібно багато чого знати». Ці золоті слова Авіценни добре знайомі педагогам «Світлячка», тому щомісячне проведення Днів здоров’я в групах 3-6 р.ж. дуже корисні для малюків закладу.
Під девізом «Я здоров’я збережу, сам собі допоможу» пройшов черговий день здоров’я. Протягом дня вихованці не тільки згадали правила безпечної поведінки на дорозі, в побуті та довкіллі, показали рівень сформованості культурно-гігієнічних навичок, а й продемонстрували під час цікавих рухливих ігор та естафет свої спортивні здібності: силу, швидкість, витривалість. Отриманні знання, вміння, навички завжди будуть в нагоді малюкам в подальшому житті.















Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.