Вирішення
освітніх ситуацій - є основною одиницею освітнього процесу в ЗДО. Організовані
вихователем чи виникнені спонтанно, освітні ситуації вирішуються
шляхом спільної діяльності дітей та педагогів.
Так, в групі 6
р.ж. «Морячки» (вихователь Базаря І.П.) виникла дослідницько - пошукова
ситуація «Як допомогти квітам краще дихати?». В ході вирішення проблеми, діти
разом з вихователем висували та перевіряли свої припущення. Вихователь активно
використовувала прийом запитань, що сприяло розвитку аналітичного мислення,
активного мовлення дошкільників,
встановленню причинно-наслідкових зв’язків в природі.
Дошколята, як
справжні дослідники, знайшли правильну відповідь, і тепер можуть пояснити як
вирішувати цю проблему.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.