середа, 13 січня 2021 р.

МОЯ ЩАСЛИВА РОДИНА

           З 11.01.2021 на виконання річного плану роботи та з метою вирішення пріоритетного завдання  ЗДО в групах 5-6р.ж. розпочата робота щодо реалізації освітнього проекту "Моя щаслива родина"  з формування культурних сімейних цінностей з дошкільниками та батьківською громадськістю.

Освітньо-творчий проект триватиме 10 днів. Для дітей підготовлені завдання за різними видами діяльності . Робота з батьками буде проходити в онлайн режимі в групах соцмережі VIBER.

Перший день освітнього проекту (мотиваційний етап) пройшов під назвою  «Моя родина».

Використовуючи сучасні ефективні форми роботи: бесіда- полілог  «Найближчі мені люди», малювання «Моя родина», сюжетно-рольова  гра «Сімя» (сюжет «Ранок в родині»), педагоги виявили та узагальнили рівень знань дітей про свою родину.

Батьки прийняли участь в анкетуванні «Родинні стосунки».













Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.