ОГОЛОШЕННЯ
про конкурс на заміщення посади завідувача комунального дошкільного навчального закладу загального розвитку (ясла - садок) № 33 «Світлячок»
Бердянської
міської ради Запорізької області
Виконавчий комітет Бердянської міської ради
оголошує конкурс на заміщення посади завідувача комунального дошкільного
навчального закладу загального розвитку (ясла-садок) №
33 «Світлячок» Бердянської міської ради Запорізької області
Комунальний дошкільний
навчальний заклад загального розвитку (ясла-садок) № 33 «
Світлячок» Бердянської міської ради Запорізької області
розташований
за адресою:
Запорізька
область, м. Бердянськ, Кутузова, 2-а
Оплата праці
здійснюється на підставі наказу
Міністерства освіти і науки України від
20.09.2005 №
557 (зі змінами 20.01.2017 № 81)
, а саме: 16 тарифний розряд. Тривалість робочого
тижня - 40 годин.
Посада
завідувача закладу прирівнюється до посад педагогічних працівників
згідно з переліком педагогічних посад.
Завідувач
закладу дошкільної освіти:
1)
Відповідає за реалізацію завдань дошкільної освіти, визначених законами України «Про
освіту», «Про дошкільну освіту» та забезпечення рівня дошкільної освіти у межах
державних вимог до її змісту і обсягу.
2)
Планує та організовує роботу закладу, видає відповідно до компетенції накази,
контролює їх виконання;
3)
Призначає на посади педагогічних та інших працівників та звільняє їх
з посад відповідно до законодавства, затверджує їх посадові інструкції;
5)
Діє від імені закладу, представляє його в усіх державних та
інших органах, установах і організаціях, укладає угоди з юридичними
та фізичними особами.
6)
Розпоряджається в установленому порядку майном і коштами дошкільного
закладу і відповідає за дотримання фінансової дисципліни та збереження
матеріально – технічної бази закладу.
7)
Видає у межах своєї компетенції накази , контролює їх виконання.
8)
Контролює організацію харчування та медичного обслуговування дітей.
9)
Затверджує правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції
працівників за погодженням з профспілковим комітетом.
10)
Щороку звітує про освітньо-виховну, методичну, економічну
і фінансово-господарську діяльність закладу дошкільної освіти на
загальних зборах колективу та звітних конференціях.
11) Планує,
координує і контролює роботу педагогічних та інших працівників закладу.
12) Заохочує і стимулює
творчу ініціативу працівників, підтримує сприятливий морально -
психологічний клімат в колективі.
13) Затверджує графіки
роботи, педагогічне навантаження працівників закладу, тарифікаційні списки і
графіки відпусток.
14) Керує діяльністю
педагогічної ради.
15) Забезпечує облік,
збереження і поповнення навчально-матеріальної бази, облік і
збереження документації; організовує діловодство, ведення бухгалтерського
обліку і статистичної звітності.
16) Забезпечує
дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних норм і правил ,охорони праці
, безпечної життєдіяльності дітей і працівників.
17) Організовує
профілактичну роботу щодо попередження травматизму
18) Впроваджує заходи з
питань енергозбереження та контроль за їх використанням.
19) Представляє
заклад у відносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування,
підприємствами, установами та організаціями.
На
посаду завідувача призначається особа, яка є
громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту на рівні
спеціаліста, магістра, стаж педагогічної роботи не менше трьох
років, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан якої не
перешкоджає виконанню професійних обов’язків.
Перелік документів, які необхідно подати для участі в
конкурсі (оригінали та копії):
заяву про участь у конкурсі;
- мотиваційний лист про участь у конкурсі довільної форми;
- паспорт громадянина України;
- автобіографію або резюме;
- документ про освіту;
- трудову книжку;
- довідку про відсутність судимості;
- перспективний план розвитку закладу освіти;
- особистий листок з обліку кадрів;
заяву про участь у конкурсі;
- мотиваційний лист про участь у конкурсі довільної форми;
- паспорт громадянина України;
- автобіографію або резюме;
- документ про освіту;
- трудову книжку;
- довідку про відсутність судимості;
- перспективний план розвитку закладу освіти;
- особистий листок з обліку кадрів;
- письмову згоду на обробку
персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних
даних».
Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації.
Документи для участі у конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: відділ освіти виконкому Бердянської міської ради, вулиця Університетська, 33, м.Бердянськ, Запорізької області, а саме: з 21.06.2019 р.
Конкурсний відбір буде проводитись 12.08.2019 р. о 8:00 каб.70 будівлі виконавчого комітету
Контактна особа – Шадуріна Галина Петрівна (тел. 35651, 47010), електронна пошта kadry_oono@ukr.net.
Етапи проведення конкурсу:
- прийняття та розгляд документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі (30 календарних днів);
- перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам (5 робочих днів);
- проведення конкурсного відбору
- публічна
та відкрита презентація перспективного плану розвитку закладу
дошкільної освіти ( до 20 хв.);
- іспит
складається письмово за екзаменаційними білетами, які відкриваються у
присутності членів конкурсної комісії та пропонуються кандидатові за його
вибором. Загальний час для підготовки відповідей на питання екзаменаційного
білета становить 60 хвилин з перевірки знання
законодавства;
До кожного білета
включаються 6 питань :
·
2 питання
на знання Конституції України;
·
2 питання –
знання Закону України «Про запобігання корупції»;
·
2 питання
- знання Закону України «Про
дошкільну освіту».
Вирішення ситуаційного
завдання.
Для оцінювання
використовується п'ятибальна система.
·
співбесіда з
конкурсною комісією;
·
визначення
переможця конкурсу;
·
оприлюднення
результатів конкурсу.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.