пʼятниця, 10 квітня 2020 р.

Дистанційне ігрове навчання дошкільнят 4 р.ж.

Для дошкільнят 4 р.ж педагоги Терехова К. Г., Шевченко Ю. М. Мульченко Г. І. Пропонують провести  художньо-мовленнєву  діяльність, прослухати та переглянути  казочку: «МАША ТА ВЕДМІДЬ».  За допомогою запитань провести бесіду за сюжетом казки.


Після перегляду та прослуховування казки запитайте:
-  Хто у цій казці найрозумніший?
-  Що можна сказати про Ведмедя? Який він? (нерозумний, довірливий)
-  Чому Медвідь хотів дівчинку у себе залишити?

Для розвитку артистичних здібностей запропонуйте дитині показати:
 - як Маша гриби та ягоди збирала;
- як вона злякалась та подружок кликала;
- як зрадів Медвідь коли побачив Машу у себе вдома;
- яким голосом говорив Медвідь «Нікуди тебе не відпущу! Будеш у мене жити! Будеш піч топити, кашу варити та мене нею годувати»
Запропонуйте показати, як Медвідь ходив.

Батькам  пропонується  провести з малечею ліплення за темою: «КАЧКА З КАЧЕНЯТАМИ».











Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.