Для дошкільнят 4 р.ж педагоги Терехова К. Г., Шевченко Ю. М. Мульченко Г.
І. Пропонують провести
художньо-мовленнєву діяльність,
прослухати та переглянути казочку: «МАША
ТА ВЕДМІДЬ». За допомогою запитань
провести бесіду за сюжетом казки.
Після перегляду та прослуховування казки запитайте:
- Хто у цій казці
найрозумніший?
- Що можна сказати про Ведмедя?
Який він? (нерозумний, довірливий)
- Чому Медвідь хотів дівчинку у
себе залишити?
Для розвитку артистичних здібностей запропонуйте дитині показати:
- як Маша гриби та ягоди збирала;
- як вона злякалась та подружок кликала;
- як зрадів Медвідь коли побачив Машу у себе вдома;
- яким голосом говорив Медвідь «Нікуди тебе не відпущу! Будеш у мене жити!
Будеш піч топити, кашу варити та мене нею годувати»
Запропонуйте показати, як Медвідь ходив.
Батькам пропонується провести з малечею ліплення за темою: «КАЧКА
З КАЧЕНЯТАМИ».
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.