пʼятниця, 15 травня 2020 р.

«СВІТЛЯЧОК» відзначає всесвітній День сім’ї.


        Дружна сім’я – головна складова життя та успішності кожної людини. З сім’ї починається життя людини, відбувається  її  формування  як громадянина.
Сім’я – джерело любові, поваги, солідарності та прихильності, то на чому будується будь яке цивілізоване суспільство, без чого не може існувати людина.
Благополуччя родини – запорука щастя кожної людини, розвитку та прогресу країни.
          Педагоги усіх груп, враховуючи вікові особливості розвитку дошкільників та  використовуючи ефективні форми дистанційної роботи, залучили вихованців та батьків до відзначення цього Дня. Дітям та батькам запропоновані презентації, майстер-класи, пізнавальні відео, пальчикові та  дидактичні ігри, міні - заняття з розвитку мовлення та образотворчої діяльності.
Пальчикова гра «Родина»

Мнемотаблиця для розучування вірша «МОЯ СІМ'Я».




Спробуйте пояснити ці прислів'я:












 






Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.